السبت، 7 مايو، 2016

فتح باب التعيينات في وظائف شركة البريد المصري في جميع المحفظات الجمهوريه والمنشور بتاريخ 6/5/2016 بالاهرم

وظائف شركة البريد
اعلنت شركة البريد الوكيل لشركة اتصالات مصر عن حاجتها لشغل العديد من الوظائف الشاغره والتي اعلنت عنها رسميا بجريدة الاهرام في العدد الصادر يوم الجمعه الموافق 6/5/2016 في جميع المحفظات لمجميع المؤهلات وعلي الراغب بالعمل سرعة ارسال السيره الزاتيه في الايميل الرسمي والذي ستجده بالاسفل بالاضافه الي صورة الاعلان الرسمي المنشور في جريدة الاهرام

وظيفة مدير تشغيل مؤهل عالي مناسب
مراجع داخلي خريج تجاره خبره بالمجال
محاسب امين عهده خريج كلية تجاره خبره وبدون
مندوبين مبيعات خبره وبدون مؤهل متوسط
مندوب توزيع
سائقين 
وعلي الراغب بالعمل ارسال السيه الزاتيه علي الايميل المرفق بالاعلان الرسمي بالاسفل



قم بارسال السيره الذاتيه مرفقه بكود الوظيفه علي العنوان التالي

صورة الاعلان الرسمي المنشور بالاهرام بتاريخ 6/5/2016

اضغط علي الصوره للتكبير

26 التعليقات:

just in time 2 يقول...


‏‏الرابط لا يعمل من الموبايل حول الي الاصدار الخاص بالكمبيوتر هتلاقيه في خيارات المتصفح ده لو انته بتتصفح المدونه من الموبايل. ثانيا :اضغط علي كلمة اضغط هنا لمشاهدة رابط التقديم والتغاصي ((علي الكلمه) ضع الموس علي الكلمه مباشرة واضغط )هتظهر التفاصيل

غير معرف يقول...

لو سمحتم حد يفدني
انا سني ١٩سنة مكن اشتغل ولا لا

ghjuikjh kjilki يقول...

الشغل فى ايه محافظة انا من سوهاج سائق

Mark Samy يقول...

انا بكلوريوس سياحة وفنادق ممكن اعمل بوظيفة مراجع داخلي حيث عملت في شركة استيراد قمح مراجع حسابات لمدة سنة ارجو الرد سريعا وانا من سكان القاهرة


dido mony يقول...

الرابط لا يعمل

غير معرف يقول...

انا السيدعلى دبلوم صنايع ممكن اعمل بوظيفةمندوب خبره ودارقمى 01100737674

Unknown يقول...

أنا حمادة سلطان من الأقصر في وظايف امن انا كنت مشرف امن
01159317171

غير معرف يقول...

انا من الغردقة ومعايا شهادة 5% ممكن فى فرصة

Mohamed Sharm يقول...

انا خريج معهد سياحه وفنادق ممكن اشتغل مندوب توزيع

محمود عباي عبد الغني يقول...

وظيفتي الحاليه مشرف مبيعات
رخصه تانيه
مؤهل متوسط

محمد مصطفى يقول...

انا مصطفى محمدمحمدصادق معى دبلوم صناعى قسم سيارات معافى من التجنيد وعمرى 32سنه رقمى 01274162922

Abdelnasser Mahmoud يقول...

انا عبدالناصر محمود السيد ابراهيم من سوهاج جرجا
أجيد اللفة الإنجليزية محادثة وقراءة وكتابه
ت.01271629399

غير معرف يقول...

اناميلادعادل سعدالله معايه دبلوم صنايع قسم كهربه السن ٢٩سنه وعندي خبره في مجال الكهربا وصيانة الاجهزه الكهربائيه مولود في محافظة المنياديرمواس والاقامه في م الاسماعيليه ٥ سنين متزوج وعايز وظيف اقدر اعيش منها انا وعيالى ت01220885406

Unknown يقول...

انا اسمي امير جميل وعندي خمسه وعشرون سنه من محافظه الدقهليه وحاصل علي دبلوم صنايع وخبره في الابيع واجيد ثلاث لغات عبري وانجليزي وفرنساوي وحاصل علي سنتين معهد سياحه وفندق وحاصل علي شهاده التحكيم الدولي في كتابه وصياغه العقود القانونيه ومخلص الخدمه العسكريه وحاصل علي شهاده من القوات المسلحة خبره في التنظيم والاداره العامه لشؤان الافراد وده رقمي 01021975650

احمد محمد احمد صالح يقول...

احمد محمد صالح دبلوم صنايع ومعهد سنتين وعندي 28سنه ده رقمي 01146388287 ومن محافظه القاهره واخد اعفاء نهاءي من الخدمه العسكريه وعندي خبره ف مجال مندوب التوزيع

هايدي مصطفي ابراهيم يقول...

هايدي مصطفي ابراهيم 24سنه دبلوم تجاره محافظه القاهره ت 01122397020

ساندى عماد صبحى يقول...

١٩ سنه دبلوم تجاره قسم تامينات من فايد عندى خبره فى المحاسب

mostafa ahmed يقول...

انا اسمي مصطفى احمد زكريا عندي 32 سنه ومعايا مؤهل متوسط وبدرس تعليم مفتوح (اداب قسم اعلام) الفرقة الثالثة

mostafa ahmed يقول...

وده رقم موبايلي01202698654

ahmed reda يقول...

انا اسمى احمد رضا من السويس حاصل على شهادة فن اتصلات من الدرجه العامه رقم التلفون 01007303951

Unknown يقول...

ببعت ع الميل وبيجلي خطأ علي الرغم اني كتبه صح

temoo Elkashef يقول...

تامر الكاشف دبلوم صنايع
لدي رخصة قياده مهنيه
01063531152

temoo Elkashef يقول...

تامر الكاشف دبلوم صنايع
لدي رخصة قياده مهنيه
01063531152

ياسمين علي معهد ادارة وسكرتارية 01148022360 ارجو الرد يقول...

ارجو التعين من سيادتكم والتواصل عبر رقم الهاتف

Adam Ahmed يقول...

احمد محمد من الشرقيه دبلوم صنايع 26سنه ومعايا رخصه مهنيه تالته الفون 01288386362

hotelrestaurant يقول...

تواصل الآن عبر موقع دليلك المتميز الذي يقدم لكم أفضل شركات تجهيز مطعم في مصر علي اعلي مستوي حيث تقدم عروض مميزة و بأوفر أسعار.
للتواصل معنا عن طريق:-
http://www.hotel-restaurant-eg.com

إرسال تعليق